Content Marketing sau Marketing pentru SEO?

Content Marketing sau Marketing pentru SEO?

Se pare ca cele două concepte se ciocnesc. Care este mai bun? Facand continut bun, de calitate pentru a atrage clienti, utilizatori, consumatori? Sau redactand continutul in functie de cuvinte cheie si de pozitionare?

Niciuna dintre ele nu pare a fi alegerea optima, dar o combinatie intre cele doua sigur ar da rezultate. Desigur, ambele au puncte bune.

Sincer nici nu este optima, dar o combinație a celor doua. Desigur, ambele au puncte bune, dar ele nu sunt încă două strategii perfect compatibile. Mai intai sa o luam pe fiecare in parte.

Realizarea de continut pentru SEOseo

Ne va oferi vizibilitate in Google, aceasta ne va pozitiona bine si vom obține trafic bun de la vizitatorii pentru site-ul / blog nostru.  Aceasta strategie este geniala, dar ce se intampla atunci cand continutul este scris in functie de cuvintele de care vrei sa fi pozitionat? Ei bine, Google le va pozitiona excelent, dar mulți dintre clienții si cititorii vostri care vor intra in conținut si vor cauta altceva, ceea ce articolul nu le poate oferi, dar daca ceea ce cauti este de a obtine vizite, atunci este mai mult decat perfect (dar nu atat de bine ca si o strategie de fidelizare).

Realizarea strategiei de continutcont.mark

Scopul conținutului este de a fi util pentru clieni si utilizatori , de aceeale publici, fie sub forma de ghid, sablon, informatii etc… dar ceea ce cauti este de a crea utilitate „practica” a ceea ce cunosti. De aceea, se poate crede ca, continutul de marketing merge dincolo de SEM, deoarece continutul ne ajuta sa fidelizam consumatorul, facand ca cititorul interesat de articolul publicat de a nu pierde nimic din ceea ce vei mai scrie, pentru ca i s-a parut interesant.

Acest lucru inseamna ca continutul de marketing este cel mai bun de marketing –ul facut pentru SEO ? Nu, nu este chiar asa, deoarece acestea sunt doua tipuri de marketing, cu obiective diferite. SEO / SEM isi propune sa ofere vizibilitate pentru vizitatori, sa dea notorietate, in timp ce marketingul pentru continut cauta fidelizare, sa atraga, sa fie relevant si util. Obiectivele sunt diferite si de aceea o strategie nu ar trebui sa o excludă pe cealalta. Se completează reciproc si unite vor da vizibilitate si fidelitate de ambele parti.

Se poate puncta urmatorul aspect: oare nu ar trebui sa scrii si sa creezi continut fara sa te intereseze cuvintele cheie, avand o libertate mai mare ceea ce l-ar putea determina pe Google sa puna accentul mai mult pe calitatea continutului creat de referintele SEO pe care le are. Se poate spune cs nu ar fi nevoie sa scrii doar pentru a te pozitiona pe anumite cuvinte cheie, ar fi util si ai avea trafic,dar cu siguranta nu trafic din partea publicului tinta. Scrie despre ceea ce cunosti si crezi ca le-ar fi util si altora si de aici sa realizezi si pozitionarea SEM. Mai bine sa oferi ceva de calitate si utilizatorii sa decida daca sunt interesati sau nu de „pozitionare”, Marketing pentru continut sau marketing pentru SEO?

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s